27 September 2010

Cuba jangan gelak

Sesekali bagus jugak relax dari cerita politik, jenayah dan macam macam yang boleh buat kita stress. Dalam pada itu aku rasa ada juga pengajaran yang boleh diambil dari klip video yang dipapar.
Antara nya:
1. Budak kecil yang takut takut berani lebih berhati hati
2. Budak besar (orang dewasa) ni kadang kadang lagak nya bukan main, sedangkan dia bukan nya tahu apa pun. Tu yang jadi bahan gelak.
3. Kalau dah jenis majal. Buat macam mana pun majal juga, sampai kesudah.

OK cuba jangan gelak....agak agak boleh tak?



Get Paid To Read Emails. Free To Join Now!
http://www.emailcashpro.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...