Photobucket
http://airrakyat.epetitions.net/images/petitions/046bde8e644231f0515ba45e14f2e9df/topBanner.jpg

12 July 2010

Pejuang Melayu kecoh di Mesyuarat UMNO Bahagian Sungai Petani


Mesyuarat UMNO tidak dapat tidak pasti akan ada berlaku kekecohan. Lebih lebih lagi kalau melibatkan ada nya pertandingan jawatan. Mungkin dah memang 'trade mark' parti parti komponen BN, kalau mesyuarat mesti ada yang kecoh dan baling kerusi terutama nya MIC, UMNO dan MCA.

Seperti yang lepas lepas, berlaku lagi kekecohan dalam mesyuarat UMNO. Kali ini berlaku di Mesyuarat UMNO Bahagian Sungai Petani yang diadakan di Sg.Petani Inn, Sg.Petani, Kedah pada 11 Julai 2010.

Kejadian berlaku kira-kira jam 10 pagi ketika Ketua Bahagian Umno Sungai Petani, Ali Yahya, mahu menyampaikan ucapannya apabila sekumpulan perwakilan yang tidak berpuas hati dengan kepemimpinannya bertindak menyerbu ke arah pentas.

Mereka langsung tidak memperdulikan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom, yang dijemput bagi merasmikan mesyuarat itu bersama Setiausaha Kerja Umno, Datuk Abd Raof Jusoh serta dua Majlis Tertinggi (MT), Datuk Abd Azeez Abd Rahim dan Datuk Abd Aziz Sheikh Fadzir yang berada di pentas.

Kekecohan terbabit ditenangkan Abd Azeez dan Abd Aziz yang meminta semua perwakilan terbabit bertenang.

Lihat lah klip video dibawah betapa tidak berdisiplin dan kurang ajar nya sikap segelintir ahli ahli UMNO (aku tak kata semua). Bagaimana kalau insiden ini berlaku dalam mesyuarat PAS, PKR atau DAP ?. Mahu hampir setiap hari akan menjadi tajuk utama Buletin Utama TV3 dan media arus perdana. SEKIAN

Artikel berkaitan: Mesyuarat Umno Sg Petani kecoh - http://www.bernama.com.my





Get Paid To Read Emails. Free To Join Now!
http://www.emailcashpro.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...