Photobucket
http://airrakyat.epetitions.net/images/petitions/046bde8e644231f0515ba45e14f2e9df/topBanner.jpg

11 August 2010

Islamic Fashion Festival: Siapa Penasihat nya?


Muka depan laman web Islamic Fashion Festival. Ayat & model Cantik kan!, tak ada cacat cela.

Kalau budak budak yang berorientasi kan sekolah agama yang selalu nya jual kaset, CD, kalendar dan buku buku agama cepat saja orang ramai kutuk, kata mengguna kan agama lah, menjatuhkan maruah agama lah, mengeksploitasi budak budak lah dan macam macam tuduhan. Mungkin juga sesetengah tuduhan itu betul.

Yang ini semua nya bukan budak budak. Mereka adalah orang dewasa/tua/veteran. Mereka adalah penasihat yang 'carefully selected' di panggil 'Islamic Fashion Festival Style Council'. Tolak yang lelaki, kesemua penasihat perempuan nya sama ada tak tutup aurat langsung atau tutup tapi nampak jambul. Akupun hairan lah juga macam mana mereka mereka ini semua boleh jadi penasihat kepada festival ini.

Nanti ada pulak yang bising. "Apa hal yang kau Sebok sebok ni".


Penasihat di panggil 'Islamic Fashion Festival Style Council' (klik untuk besarkan)

Bagi aku penganjuran 'Islamic Fashion Festival' itu bagus. Yang cacat nya ialah dari kalangan penasihat festival. Kalau festival tersebut tidak menggunakan nama Islam, lantak lah sebab setahu aku Islam tidak membenarkan pemakaian tudung yang dikatakan menutup aurat tetapi nampak jambul. Jangan guna 'Islamic Fashion Festival', guna lah 'KL, Jakarta & Dubai Fashion Festival' ke, tak de lah orang bising.

Benda benda macam ini kalau dibiarkan tanpa ada yang menegur, lama kelamaan nanti orang beranggapan Islam ini serba boleh. Keadaan sebegini juga lah yang membuatkan generasi muda keliru dalam menunai kewajipan beragama.

Aku cuma menunaikan kewajipan aku setakat yang aku mampu.

Sekian, selamat berpuasa & sendiri mau ingat la.....

Get Paid To Read Emails. Free To Join Now!
http://www.emailcashpro.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...