02 October 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri - Ikan Bakar cicah air asam

Siang tadi aku, Angah & isteri aku pergi TESCO Ipoh. Kami cadang nak makan ikan bakar malam ni. Kitaorang beli Kerang, ikan Siakap & ikan cencaru @ ikan jaket. Balik dari TESCO, Angah dan yang lain-lain yang buat semua dari siang ikan dan menyediakan tempat bakar. Aku cuma jadi tukang sibuk dan last-last bukak notebook aku ni dan taip lah cerita ni..he..he.. Kat laman tu diaorang sedang bakar ikan la.... ikan bakar & kerang bakar cicah air asam, makan dengan nasi goreng ...sedap wooooiiii.....

Dia orang dah panggil makan. Dah siap la tu. Perut pun memang dah lapar ni....OK sambung lain kali

Sebelum makan Affan baca doa selamat, kami semua tukang Amin aje..




2 comments:

xesx said...

waaa...sedap ooooo//leleh

Johnny Ong said...

mmmmmm food!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...