Photobucket
http://airrakyat.epetitions.net/images/petitions/046bde8e644231f0515ba45e14f2e9df/topBanner.jpg

24 November 2008

Woman saved in the nick of time


HULU TERENGGANU 23/11/08: Firemen grabbed a 38-year-old woman just as she jumped off a four-storey building under construction in Jalan Kuala Terengganu-Kuala Berang near Sekayu Junction yesterday.
The mother of one was spotted standing on the edge of the rooftop at 12.30pm. A passer-by alerted police and the Fire and Rescue Department which sent a team there.

District police chief Deputy Superintendent Tengku Hamzah Tengku Abdullah said the rescuers managed to grab hold of her just as she stepped off the ledge.


He said the woman was previously a mental patient. He said she was sent to Sultanah Nur Zahirah Hospital for observation.


Source: http://www.nst.com.my/Current_News/NST/Monday

Ulasan Aku: Menurut cerita wanita ini nekad untuk membunuh diri adalah kerana suami nya menjalin hubungan dengan wanita lain. Bagi aku,ini lah realiti yang berlaku di sekeliling kita hari ini. Makin ramai orang yang mudah hilang akal. Makin ramai orang yang tidak dapat mengawal tekanan (stress). Makin ramai yang merasakan bila sesuatu berlaku, maka hidup tidak berguna lagi.

Aku cuma ingin mengajak untuk kita merenung...., Andai kita menabur benih padi, maka yang akan tumbuh adalah daun nya daun padi, akar nya akar padi dan buah nya pun buah padi tetapi jika kita tabur benih lalang, maka adalah mustahil yang tumbuh itu baka nya dari padi...sudah tentu lah lalang yang akan tumbuh.

Sekian

myLot User

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...