Photobucket
http://airrakyat.epetitions.net/images/petitions/046bde8e644231f0515ba45e14f2e9df/topBanner.jpg

03 April 2010

Barack Obama? Ahhh...Tidak peduli lah


Barack Obama dikerumuni para penyokong beliau (klik gambar untuk lebih jelas)

Semasa lawatan Presiden Barack Obama ke Portland, Massachusetts (1/4/10), ramai penyokong penyokong yang berhimpun di bandar tersebut terpaksa berbaris berjam jam untuk kesempatan bertemu dengan Presiden.

Ada diantara mereka sanggup berkemah semalaman di tengah hujan lebat hanya untuk menjadi yang pertama untuk mendapat tempat di barisan depan.


Seorang gadis kecil (kanan) kelihatan bosan semasa Obama menyapa penyokong nya di Portland, Maine (klik gambar untuk lebih jelas)

Dalam ramai ramai itu, gambar seorang gadis kecil yang dapat dirakam, jelas kelihatan tidak terkesan langsung dengan semua orang yang menunjukkan kegembiraan ketika Presiden Barack Obama datang ke bandar tersebut. Gadis kecil itu sebalik nya menunjukkan mimik muka yang kelihatan bosan betul betul di depan presiden. Mungkin ibu dia yang dibelakang itu yang sibuk nak jumpa dengan Presiden Barack Obama dan paksa dia ikut. Itu pasal yang boring tu...

Biasa nya kanak kanak memang tidak pandai berpura pura nak sembunyikan perasaan. Tidak seperti orang dewasa. Bukan setakat pandai berpura pura sahaja, boleh pulak berubah bentuk dan bertukar warna lagi. Ada yang boleh jadi musang, katak dan sesumpah pun boleh.... pendek kata, apa pun boleh !!......

Berita asal di sini

Get Paid To Read Emails. Free To Join Now!
http://www.emailcashpro.com


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...