Photobucket
http://airrakyat.epetitions.net/images/petitions/046bde8e644231f0515ba45e14f2e9df/topBanner.jpg

18 April 2010

PRK P94 Hulu Selangor: "Saya tidak hipokrit"- Zaid Ibrahim

Calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) bagi pilihan raya kecil Hulu Selangor, Datuk Zaid Ibrahim hari ini membidas Barisan Nasional yang menyerangnya secara peribadi.

Katanya, dakwaan beliau meminum arak adalah cerita lama.

"Itu cerita lama. Kalau mereka nak ungkit, ungkitlah. Saya dah minta maaf dengan Allah s.w.t.

"Apapun kelemahan saya, apapun ketidaksempurnaan, saya adalah seorang manusia dan mampu jadi wakil rakyat. Saya tidak hipokrit, apa yang silap, silaplah," katanya kepada pemberita.

Beliau ditemui semasa berkempen dari rumah ke rumah di sebuah perkampungan estet India di Kerling di Hulu Selangor. Zaid berkata apa yang membezakan antara beliau dengan pemimpin lain ialah beliau tidak bersikap hipokrit. “Saya bukan seperti pemimpin Umno. Mereka hiprokit.- http://www.malaysiakini.com



Aku cuma nak kata:
Sekurang kurang nya beliau berani mengaku membuat kesilapan dimasa lampau. Kalau benar benar beliau telah bertaubat, Alhamdulillah !!!. dan orang yang duk kutuk beliau percuma saja dapat dosa kering.

Kalau nak di banding dengan pemimpin UMNO, lagi teruk. Tak pernah mau mengaku buat kesilapan. Apa apa pun tahniah kepada UMNO/BN kerana secara tidak langsung mendedahkan bahawa pemimpin pemimpin dalam UMNO/BN memang ramai yang buruk perangai, cuma bila ada antara mereka yang telah sedar serta bertaubat dan kemudian keluar dari UMNO baru lah media mendedahkan nya.

Sekian


Get Paid To Read Emails. Free To Join Now!
http://www.emailcashpro.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...