10 December 2008

UPDATE - Video Klip TV3 rakam seorang penduduk Bukit Antarabangsa memarahi YB Azmin Ali

video
Lihat lah sendiri betapa sombong dan bongkak nya seorang yang bernama Tumiran Mohd. Kasdi salah seorang penduduk Bukit Antarabangsa. TV3 boleh letak caption nama, macam pakat aje. Sendiri mau ingat la....

Aku mendapat info dari laman forum tranungkite bahawa mamat tersebut bukan lah penduduk banglo mewah yang kena tanah runtuh itu tetapi dia adalah dari taman diatas rumah banglo yang ranap tu dan jalan ke kondo dia tertutup sahaja. Tanah runtuh tu tak cecah pun rumah mamat ni.

Sebelum ni pun mamat ni dah complain tak puas hati macam-macam...Tak percaya ???,sila lihat Video klip dibawah dan buat lah tafsiran sendiri. Bagi aku mamat ini gila publisiti.

video
Sekian

myLot User

1 comment:

pemudabesut said...

Salam. Saya admin Pemudabesut memohon maaf byk2 atas artikel yang dicopy dr blog saudara & di copy paste kembali oleh orang lain(edyesdotcom) ke TKO menyebabkan nama saudara tercicir.Admin Pemudabesut mohon beribu kemaafan atas kejadian tersebut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...