01 May 2009

Selamat Hari Pekerja 2009 - MAY DAY... MAYDAY.....

http://i235.photobucket.com/albums/ee310/thevraj/mayday.jpg

Hari ini Hari Pekerja, oleh itu aku mengucapkan Selamat Hari Pekerja buat semua rakyat Malaysia. Semoga segala penat lelah dan usaha murni yang dilakukan itu akan memberi munafaat kepada semua. Dalam sibuk menjalankan tugas sebagai pekerja, jangan lupa juga untuk memikirkan tentang nasib serta masa depan generasi akan datang.

Maka dengan itu, politik perlulah diberi perhatian, kerana politik lah yang akan mencorak dan memberi gambaran bagaimana kepimpinan akan datang. Jika baik coraknya, maka cerahlah masa depan mereka. Namun jika sebaliknya, maka akan punah ranah lah masa depan mereka.

Mungkin ada yang berkata begini " bosan lah, asyik asyik cerita politik", "balik balik cerita politik, aku bukan dapat apa pun". Aku cuma boleh kata begini, kalau orang yang cakap macam itu tinggal di Selangor, aku nak bagi tahu dengan dia bahawa rebat penggunaan air sebanyak RM 11.04 itu adalah disebab kan politik. Kalau bukan sebab politik, jangan harap nak merasa. Itu satu contoh paling jelas dan nyata, tak perlu belit-belit. Kalau tak faham jugak......tak tahu lah.

Oleh itu, marilah sama-sama kita melakukan perubahan...........


Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...