Photobucket
http://airrakyat.epetitions.net/images/petitions/046bde8e644231f0515ba45e14f2e9df/topBanner.jpg

29 March 2009

' Kenapa saya hadir ' - Apa pula alasan Tun M kali ini

Sebelum ini dalam blog beliau sendiri, beliau memberi berbagai alasan kenapa beliau tidak hadir pada Perhimpunan Agung UMNO kali ini, namun tiba pada hari terakhir perhimpunan, beliau tiba-tiba muncul. Yang membuat kan aku tak faham ia lah apa sebenar nya pendirian Tun M. Semalam kata tak hadir, tapi hari ini hadir pulak. Kalau ye pun 'melayu mudah lupa' tak kan lah begitu cepat sangat. Ini salah satu ayat yang Tun M tulis, 'Saya rasa diri saya akan tercemar jika saya berada dalam majlis yang disertai oleh orang yang mendukung amalan rasuah'.

OK, walau apa juga alasan, tak kisah lah sebab tidak ada salah nya jika Tun M dan Pak Lah berbaik semula. Lagi pun Pak Lah dah serah jawatan presiden UMNO dan akan melepas kan jawatan Perdana Menteri tak lama lagi. Salah satu syarat untuk Tun M kembali kepangkuan UMNO ialah apabila Pak Lah tidak lagi mengemudi UMNO dan Malaysia.

" Selamat kembali kepangkuan UMNO Tun Mahathir "

Sekian


.


klik pada foto untuk lebih jelas. - Foto oleh Reuters

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...