Photobucket
http://airrakyat.epetitions.net/images/petitions/046bde8e644231f0515ba45e14f2e9df/topBanner.jpg

05 June 2009

500 gerai/pameran untuk pengunjung sempena Muktamar PAS ke 55.

Selepas Solat Jumaat, aku sekeluarga pergi ke Stadium Malawati, Shah Alam tempat berlangsung nya muktamar PAS ke 55. Saja nak pergi melihat lihat keadaan disekitar Stadium tersebut.

Menurut pamplet yang aku dapat menyatakan ada lebih kurang 500 gerai dan ruang pameran. Memang lot lot gerai jualan banyak sungguh. Hangus lah juga RM 200-300 beli barang. Apa tah lagi anak perempuan bila nampak baju, kalau boleh semua diaorang nak borong. Dibawah ini foto foto yang sempat aku ambil.


Lot Pameran Program Pembangunan Modal Insan Kerajaan Negeri Selangor


Lot gerai yang mempromosikan 'Renggo'

Anak anak aku bergambar dengan pelakon Didi Alias. Ingat kan dia pun datang melawat lot gerai sempena muktamar, rupa rupa nya Didi Alias mempromosi dan menjual produk 'Permata Hijrah' iaitu produk penjagaan mata.Sesiapa mata rabun, boleh lah cuba.


Tempat permainan kanak kanak turut disediakan. Depan tu anak bongsu aku.



Terserempak dengan sahabat aku, Yusof. Aku snap tapi terserempak dengan Mahfuz Omar, aku salam aje, segan nak berposing la..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...