21 June 2009

Selamat menyambut Hari Bapa (Happy Father's Day)


Selamat menyambut Hari Bapa hari ini . Bagi anak-anak tunggu ciptaan baru untuk Hari Anak (tak sama dengan Hari Kanak-Kanak). Nanti tentunya ada yang mencipta Hari Suami, Hari Isteri, Hari Suami Isteri, Hari Atuk, Hari nenek,Hari cucu, Hari kerani, Hari opis boy dan macam macam.

Dulu dulu masa aku kecik kecik tak ada pun Hari ini dan itu. Sekarang masa aku dah nak masuk warga Emas ini macam macam hari yang timbul. Tak lama lagi agak nya mau 356 hari penuh dengan sambutan hari ini dan itu. Maka tiap tiap hari lah kita sambut hari begitu begini.

Aku pun bukan setuju sangat dengan hari ini dan itu. Ini semua bagi aku hanya lah lebih kepada propaganda. Tak berani nak kata propaganda pihak mana. Oleh itu datang aje hari apa pun kita sambut, asal kan sambutan itu membawa kebaikan dan bagi yang berugama Islam, tidak bertentangan dengan akidah dan roh Islam yang kita anuti.

Sekian...

Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...