Photobucket
http://airrakyat.epetitions.net/images/petitions/046bde8e644231f0515ba45e14f2e9df/topBanner.jpg

06 October 2009

PRK N31 Bagan Pinang: Koleksi bahan kempen parti yang bertanding

Dalam menjenguk dan singgah di laman laman Web dan blog, aku dapati banyak bahan bahan kempen seperti poster, bunting, sepanduk , Banner dan sebagai nya dari kedua dua parti yang bertanding. Dibawah ini koleksi yang aku dapat dan telah aku edit kan sedikit supaya nampak cantik. Kalau aku jumpa yang lain lain, aku akan tambah lagi. Aku ucap terima kasih dan ampun maaf kepada pemilik pemilik blog & web yang foto nya aku ambil dan letak disini. Sekian...

Bahan Kempen PR (PAS) Klik foto untuk paparan lebih jelas








Foto diatas dari zorro-unmasked.blogspot.com/nominationday






Untuk artikel foto diatas sila klik baganutama.blogspot.com




Bahan Kempen BN (UMNO)
Klik foto untuk paparan lebih jelas


Ini bukan bebudak sekolah ke?..kata dulang paku serpih..






Info terkini: papan kempen ini telah diturunkan oleh pihak SPR setelah dibantah pihak PAS (klik sini)












Bahan Kempen tak pasti @ provokasi lawan





Get Paid To Read Emails. Free To Join Now!
http://www.emailcashpro.com


Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...