Photobucket
http://airrakyat.epetitions.net/images/petitions/046bde8e644231f0515ba45e14f2e9df/topBanner.jpg

25 October 2009

Penyanyi Akon dan Faizal Tahir



Penyanyi antarabangsa, Akon tidak berbaju ketika mengadakan persembahan di Sunway Pyramid, Kuala Lumpur malam tadi (24/10/09). - Gambar MOHD. SAIFUDIN RASHID (utusan online)

Semalam (24/10/09) Penyanyi antarabangsa, Akon menanggalkan baju ketika mengadakan persembahan di Sunway Pyramid, Kuala Lumpur. Aku dengar cerita, penyanyi ini teruk jugak perangai dan aksi dia masa diatas pentas. Antara aksi nya termasuk lah bagaimana beliau telah menghumban ke bawah seorang peminat yang telah naik ke pentas dan perbuatan simulasi seks ke atas seorang lagi peminat perempuan di bawah umur dan sememangya Akon pernah di bawa ke mahkamah untuk menjawab beberapa pertuduhan berkaitan insiden-insiden itu walaupun beliau telah meminta maaf (baca disini).

Sedikit waktu dahulu Faizal Tahir dikritik dan didenda sebab buka baju dan menayangkan dada semasa menyanyi. Teruk juga denda yang dikenakan (baca disini). Aku tak nak komen lebih-lebih, cuma aku hairan juga, kayu pengukur @ 'benchmark' apa yang digunakan oleh pihak berkuasa hiburan dan yang berkaitan dalam menghukum Faizal.


Kes nya disini adalah sama iaitu buka baju. Aku nak dengar dan lihat apa tindakan yang akan diambil oleh pihak-pihak yang berkaitan. Jangan nanti bila orang kata 'double standard', ada pulak yang melenting. Aku bukan nak pertahankan sesiapa, tetapi tak mahu kita ini dilihat kadang kadang tak ubah macam rakyat kelas ke-3. Tak percaya ?. Ada sesiapa ingat isu ketok ketampi dalam balai polis ?. Mungkin ada yang faham maksud aku dan ada yang tidak... terpulang lah....

Get Paid To Read Emails. Free To Join Now!
http://www.emailcashpro.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...