Photobucket
http://airrakyat.epetitions.net/images/petitions/046bde8e644231f0515ba45e14f2e9df/topBanner.jpg

15 October 2009

Perhimpunan Agong UMNO 2009 : Rosmah gembira sambutan menakjubkan terhadap Najib


Datin Seri Rosmah Mansor dan isteri mantan Perdana Menteri, Tun Siti Hasmah Mohd Ali sebak selepas mendengar ucapan Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak pada Perhimpunan Agung Umno 2009, Pusat Dagangan Dunia Putra, hari ini (15/10/09). - Foto Ahmad Irham Mohd Nor.

KUALA LUMPUR: Isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor berkata beliau terharu melihat sokongan dan sambutan anggota Umno kepada Datuk Seri Najib Tun Razak pada perhimpunan agung Umno tahun ini.

Katanya kandungan Ucapan Dasar Presiden oleh Najib perlu dihayati dan nasihat yang disampaikan harus diikuti semua.

"Perhimpunan agung pada kali ini, pada diri saya, memang berlainan berbanding dengan tahun-tahun lepas, oleh kerana suami saya sendiri memberi ucapan sebagai presiden. Sambutan daripada perwakilan dan orang ramai amat menakjubkan dan menggalakkan," katanya.

Ketua Wanita Umno Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil menyifatkan ucapan sulung Najib selaku Presiden Umno itu sebagai hebat.

"Ucapan tersebut telah membakar semangat anggota Umno terutama sekali anggota Wanita Umno supaya tidak berputus asa dalam perjuangan parti," katanya. - BERNAMA

Aku cuma nak kata:
Mengapa agak nya isteri PM yang begitu kerap muncul di kaca TV dan media ini berkata demikian ?. Aku membuat 2 andaian, mungkin betul mungkin tidak.

1. Datin Seri Rosmah memang 'lurus bendul' dan memang betul terkejut dan terharu dengan sambutan yang amat menakjubkan dari ahli-ahli UMNO terhadap suami beliau.

2. Datin Seri Rosmah sebenar nya tidak terkejut dan tidak terharu langsung atas sambutan hebat itu. Beliau sebenar nya memperli ahli-ahli UMNO. Beliau tahu memang begitu lah yang berlaku kepada pemimpin nombor 1 UMNO yang sebelum ini. Mereka akan diberi sambutan yang cukup meriah dimana mana sahaja. Tidak ada siapa yang berani membangkang dan berkata 'tidak', tetapi setelah tidak menjadi orang nombor 1, siapa pun buat tak peduli aja. Semua akan menjauhkan diri.

Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil pula menyifatkan ucapan Najib yang hebat itu membakar semangat, terutama nya wanita UMNO. Rasa nya ramai orang tahu bahawa Shahrizat banyak terhutang budi kepada Najib. Maka tidak hairan lah apa yang dikatakan oleh Shahrizat.

Sekian

Get Paid To Read Emails. Free To Join Now!
http://www.emailcashpro.com


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...